söndag

Sjukstugan för min lilla skrutta... Hög feber sen i fredags men hon håller humöret uppe ändå 
Magnus är iväg och köper en cykelvagn så jag kan cykla med ungarna till dagis om dagarna. Ska bli så skönt... 

Igår var vi ute och käkade å bowlade med Erik och Anna, var supertrött trevlig... 

Lillebror ligger å sover, jag å Ronja har intagit soffan för spöket ladan film. Lite fanta och en smoothi för liten. Bejb kommer hem med hamburgare strax från sibylla 😀


Denna mascaran är det millan 👍
Nya frillan 😄 skit nöjd 👍👍👍

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar så mycket för tipset😀 jag har inte sån tur att den är vattenfast oxå???

Svar: nopp tyvärr, kanske finns vattenfast oxå. vem vet.. 😄
Lisa Gustavsson

2015-03-27 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0