Phuuu

IgĂ„r alltsĂ„, sikken kvĂ€ll. 
Grannarna kom över en svĂ€ng efter dagis och vi busade lite. Sen gick dom Ă„ jag lagade kĂ€k. JĂ€ttegod middag som bĂ„da ungarna slukade med glĂ€dje. 
Recept lĂ€ngre ner. 
Sen vart det bad Ä bus. Magnus skickade ett mms jag svarade. Hörde nÄtt konstigt. Och ser detta....
 Denna bild Ă€r tagen andra klĂ€ttringen nĂ€r jag övervaka han. Trodde jag skulle smĂ€lla av. SĂ„ nu har jag gjort sĂ„hĂ€r 
NĂ€stan alltid kul med barn hörru ni 👍

Recept pasta med lax.
Ta 4 bitar lax, krydda med citronpeppar. stoppa in i ugnen pÄ 150 grader blir godast om man kör dom sÄ.
Koka pasta. HĂ€ll av vattnet. Blanda i en burk vanligt cream Fraich och en med paprika chili smak. (Icas, mildare styrka i den ). Ha i en halv burk cocktail tomater som ni delar pĂ„ mitten och en nĂ€ve bladspenat . Ta ut laxen och blanda i den oxĂ„ i mindre bitar. VĂ€rm pĂ„ sĂ„ tomaterna och allt blir varmt. Krydda pĂ„ med citronpeppar.... Njut. Asa gott och enkelt och det bĂ€sta Ă€r att det inte smakar mycket lax dĂ„ barn kan vara lite skeptisk till fisk. 👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0