Snork.....

Kl 5:07 tyckte storasyster att det var gyllene tillfĂ€lle och ha en mardröm (sĂ„klart inte hennes fel) men det resulterade ju i att lillebror vaknade... Gick upp, gav han vatten, la mig, gick upp, böt bajsblöja, la mig, GICK UPP!!! 
SÄÄÄÄÄÄ jÀvla trött. KÀnns som man aldrig fÄr sömn lÀngre men sÄ Àr ju inte fallet, somnade igÄr innan 21 (tror jag) men dagen blir sÄ lÄng nÀr den startar kl 05:07...

Magnus och Ronja sover ju som stockar just nu. Felix chillar i sin puff pĂ„ golvet och jag mĂ„ste ha kaffe ☕... 

Idag? Jag vad hĂ€nder, vet ej Ă€n. 
Gud vad skönt det Ă€r nĂ€r snön har börjat försvinna, felix gĂ„r ju (började nĂ€r han var 9-mĂ„nader) sĂ„ skönt att man nu kan gĂ„ ut med han och utforska allt som naturen har att erbjuda. 
I hans vĂ€rld betyder det, pilla i lera, vattenpölar, slicka pĂ„ Ronjas leksaker i sandlĂ„dan mm.. 
Underbart skoj 💝

IgĂ„r blev det lövbiff, sallad, mitt goda vitlökssmör, mini rösti, bea och sĂ„ hade jag Ă„ Ronja bakat en kladdkaka till efterrĂ€tt 🍰 
Och sĂ„klart ett glas rött 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0