SÄ jÀvla trött morsa hÀr

Ligger som en sĂ€ck potatis i soffan medans felix gĂ„r runt och leker, gnĂ€ller och pillar med paddan. Somnade till och med en kort sekund.  Jag har ett enormt behov av sömn, ibland kan jag tycka att det Ă€r lite överdrivet men jag funkar verkligen inte utan minst 8 timmar..  
DĂ„ tĂ€nker man att en kopp kaffe piggar ju upp, pyttsan.. Det som hĂ€nder dĂ„ Ă€r ett oplanerat toabesök och orolig mage.... Men nĂ„de dig om du tar en kopp efter 17:00 pĂ„ kvĂ€llen, dĂ„ jĂ€klar ligger du dĂ€r i sĂ€ngen till 00:00 och Ă€r skit pigg.. Sammanfattning, kaffe Ă€r vĂ€rdelös pĂ„ dagen, rena knarket pĂ„ kvĂ€llen...  MĂ„ste varit en sjuk person som uppfann detta.... 😬

Nu gÄr mitt lilla monster runt och sÀger, maaaat . Utfodring nÀsta...

Han har skön stil 👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0