mitt i veckandagen...

Antar att min gubbe idag kommer jobba över... (lĂ€s smiter frĂ„n ungar och fru nĂ„gra extra timmar i veckan) Lyx kallar jag det för. Sitta i lugn och ro, ja jag vet att han jobbar men kunna dricka kaffe utan en som drar i ens byxben och en som just dĂ„ bara mĂ„ste mĂ„la,pyssla,lĂ€sa en bok. Ja you name it.... 

Idag startade dagen 5:35. Lek, vĂ€lling ( japp lat mamma morgon)  och sen sitter jag Ă„ felix och leker pĂ„ hans rum nĂ€r jag hör en sĂ„ng. 
Tyst tyst sĂ„ng... What??? 
Ja dĂ„ Ă€r det min lilla skrutta som har vaknat och ligger Ă„ sjunger fingersĂ„ngen... Ni vet; var Ă€r tummen, var Ă€r tummen....  SĂ„ jĂ€vla sött 💖  

Ronja har fĂ„tt för sig att hon inte kan dricka vĂ€lling sjĂ€lv för dĂ„ fĂ„r hon ont i pannan.. SĂ„ dax att göra en insats. Mata min stora tjej, det Ă€r ju vĂ€ldans mysig hörru ni 💋


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0