Fredag 😄😀😜😘

Idag kickade vi igĂ„ng dagen 5:05. VĂ€lkommen sömnbrist och mycket kaffe/redbulldag... 😜
NĂ€ Ă€r konstigt nog inte sĂ„ farligt, tror all friskluft vi fick igĂ„r gjorde susen. 
Jag Ă„ felix var ute 1 timma pĂ„ morgonr vi hade hĂ€mtat hem skrutta var vi ute 1 timma till. Började prata med vĂ„ran nya granne och dĂ„ passade mina Ă€lskade ungar pĂ„ att sĂ€tta sig i en lerpöl och totalt monster ösa. Fick tvĂ€tta alla klĂ€derna och slĂ€nga bĂ„da i badkaret efterĂ„t men vad gör det. Dom var superlyckliga och det Ă€r bara det som Ă€r viktigt. AssĂ„ ni skulle sĂ€tt dom, Ă„ngrade att jag inte tog ett kort. Man sĂ„g inte ens att det var felix under all lera i hans ansikte 😀 
Idag Ă€r vi hemma och myser alla pĂ„ dagen ( jag Ă„ barnen). Magnus slutar 12:45. Älskade fredag.... 💖

Ser sĂ„ framemot vĂ„ren och sommaren hĂ€r i vĂ„rat omrĂ„de, alla nya familjer och alla ALLA barn.... 😄 

NĂ€ dax för en ☕ till sen fika fram en mysfrukost, bĂ„da har redan fĂ„tt vĂ€lling.. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0