Dagen innan dagen

DĂ„ det Ă€ntligen blir helg. Älskade helg, stor frukost tillsammans, en sovmorgon och familjen hela dagarna. Fast kan ju erkĂ€nna att varje mĂ„ndag Ă€r jag helt slut. Haha, allt har sitt pris😜

Vart otroligt osÀker imorse att det verkligen var torsdag, kÀndes pÄ nÄtt sÀtt som fredag (önsketÀnkande)

IgĂ„r nĂ€r jag lagade lunch till Felix glodde han pĂ„ tv och vĂ€ntade, var supertrött Ă„ gnĂ€llig. Han la sig sedan ner pĂ„ puffen och medans jag hĂ€llde av vattnet frĂ„n pastan hann han somna. Var sĂ„ sött alltsĂ„. Fick ju vĂ€cka han, var ej poppis kan jag lova. Satt halvsovande i sin matstol och Ă„t. 

Ronja sover Ă€n, som vanligt. Vi har varit uppe sen innan 6 sĂ„klart.  

Idag har det veckohandlingsdagen men jag vet ej om vi ska Ă„ka jag Ă„ flugan. Funderar pĂ„ att flörta in mej med bejb Ă„ Ă„ka efter middagen ikvĂ€ll. Eller tillochmed han kan Ă„ka. 😘

Efter dagislĂ€mning blir det lerlek igen ute. Roligare Ă€n sĂ„ blir inte dagen. Helt ok om du frĂ„gar mig 💕


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0