Äntligen Ă€r den hĂ€r,

början pĂ„ vĂ„ren. Som vi har lĂ€ngtar. Nu ligger det bara lite snö kvar ute, +5 och grĂ€smattan syns... Gud vad jag har lĂ€ngtat. 

LĂ€mnade en sĂ„ glad Ronja pĂ„ dagis idag, som mamma kĂ€nns det helt underbart nĂ€r hon inte ens bryr sig om nĂ€r jag gĂ„r. Jag vet att det lĂ„ter knasigt men dĂ„ vet jag att hon trivs och Ă€r trygg. Och det gör/Ă€r hon. Snart Ă€r det felix tur att börja dĂ€r. 4 maj startar vi hans inskolning.. 
Han vill ju inte lĂ€mna dagis nu efter jag lĂ€mnat Ronja sĂ„ det kommer gĂ„ prima... 

Efter lĂ€mning idag Ă„kte jag Ă„ lillen hem. HĂ€mtade vantar och sen vart det fullt ös ute. Gud vad vi bĂ„da sĂ„g ut nĂ€r vi skulle gĂ„ in. Kan ju bara sĂ€ga att vĂ„ra klĂ€der ligger pĂ„ trappan och behöver en redig tvĂ€tt. Precis som det ska vara. Ingen har dött av lite smuts 👍

Har precis lĂ€st för stĂ„nki (2 minuter hade han tĂ„lamod till) och nu leker han för fullt. 
Dax att kicka igĂ„ng med lunch strax . Hade slut pĂ„ burkmat sĂ„ ska slĂ€nga ihop nĂ„tt till mannen min. Sen ska han sova och jag ha egentid .Lunch och serier. Elementeri grym serie. Och Ă€ven hinna med en stĂ€dning . Det Ă€r det vĂ€rsta nĂ€r solen ligger pĂ„, allt syns 

Mina glada barn 

BĂ€sta bejb köpte sĂ„klart hem dessa till sin trötta sambo igĂ„r. Det Ă€r fan kĂ€rlek 💕 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0