Sjuklingen min :/

Har haft en sjuk liten skrutta hemma, efter den dumma 5 mÄnaders sprutan:// Men nu Àr hon pÄ bÀttrings vÀgar:))
Tacka gud för det för GUD va hon Àr kinkig nÀr hon Àr sjuk. Och det roliga Àr att hon Àr det bara nÀr jag Àr sjÀlv med henne, Direkt Magnus kommer hem pÄ lunch eller hem frÄn jobbet blir hon glad, tror hon gillar han mera Àn mig haha.... NÀr hon vet la att jag daddar med henne som tusan. IgÄr var det sittdelen som funkade, dÄ vart hon glad sÄ det var bara att pölsa pÄ henne massa klÀder och gÄ ut. Men bara skÀnt att komma ut tycker jag men man ska ju inte gÄ ut nÀr man Àr sjuk. Men nöden har icke nÄgen lag alls:))
 
Nu sitter jag hÀr med min kopp kaffe, har sorterat massa tvÀtt som ska tvÀttas sen, liten sussar sÄÄÄ sött i sin sÀng. Hon sover verkligen sÄ mycket bÀttre pÄ nÀtterna nu, vÀldans gött mÄste jag sÀga.
Funderar pÄ att gÄ till Lommen imorgon och hÀlsa pÄ jobbet lite. Bejb ska ut och ta upp bÄten med sin far pÄ landet sÄ jag har lite tid att "döda" innan det Àr helg pÄ riktigt. Ska nog oxÄ förbi bolaget, sjukt suger pÄ lite rosé med sprite;))
 
Idag har jag namnsdag med, HURRA pÄ mig. (onödig fakta) :))
 
Jag hÄller pÄ att övertala Bejb att Äka Mondaybar kryss med mig i december, tror nog jag ska lyckas. Inte Äker jag utan han och jag vill Äka sÄ, ska allt komma pÄ en bra övertalning :))))
 
NĂ€ ska sortera lite kort som ska in i Ronjas fotoalbum.
 
Todelidooo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0