Mammas <3

Min lilla sjukling, nu har hon feber pÄ 39,5... Gav henne en alvedon imorse men 10 min efter vart den visst dax att "nummer 2-a" sÄ den hann inte verka sÄ massa sÄ hoppas den hon fick nu gör sitt. Tycker sÄ synd om lillan://
Inatt sov hon rikigt bra faktist, skönt för bÄde henne och oss. Sov Àven mellan 9.15-10.15, sÄ jag hann trÀna. JÀvla zumban gör min mör i kroppen men gött de.
 
Nu missar vi baby massagen idag pÄ förÀldra gruppen och Àven baden imorgon. KÀnns lagom drygt, betalat 1530 för att bada med lillan och redan missat en och nu Àven denna imorgon. Men sen jÀvla ska vi plaska, kommer hinna med 6 st bad iallafall. Inte illa pinkat de.
 
NĂ€ dax att plocka lite medans hon sover..
 
Just de, imorgon kommer vÄran nya spis som bejb bestÀllde igÄr pÄ Elgiganten.... Weiooooo, behövligt:)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Trots feber ser hon alldeles jÀtte go ut :-)

Svar: Ja hon Àr alltid mega gooooo :) Men inte alls vart kul för lillan, har vart sÄÄÄ lessen hela tiden. Man kÀnner sig fett jÀvla maktlös men antar att man fÄr vÀnja sig, lÀr ju inte vara första gÄngen hon blir sjuk... =)
Lisa Gustavsson

2012-09-03 @ 14:10:28
URL: http://heavenineedahug.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0