Dopet

Det var helt prima:) Ronja var lite grinig inne i kyrkan, men jag tror hon bara ville veta hur mycket det lÀt om man skrek i en kyrka ja..:O
Hon skötte sig jÀtte bra, somnade till och med i Gudfar Jontes famn en svÀng...
Kort Ă„ gott allt gick bara bra. <3
 
I tisdas var vi pÄ vÄrt första babysim, gick lika bra de. Fast efterrÄt tyckte ronja inte det var lika skoj, DÄ testade hon hur mycket det ekade om man skrek i ett omklÀdningsrum...
 
I tre nÀtter har liten sovit helt jÀkla underbart, fast i natt sprack det. Tror hon hade lite ont i maggen, hon fick en skopa vÀlling i ersÀttning innan hon skulle nana sÄ tippar pÄ att det va det som kÀrvade i natt:// Men hoppas det blir bÀttre inatt.
Jag har ju vart helt död typ pÄ morgonen de tre nÀtter jag fÄrr sova pÄ rikigt, vart ju fem mÄnader sen sÄ kroppen var ju fett ovan:))
 
IgĂ„r shoppade jag Ă„ liten loss pĂ„ stan, tre lĂ„ngĂ€rmade bobys, en lĂ„ngĂ€rmad tröja, tvĂ„ par byxor, tvĂ„ lute tunnare lĂ„ngĂ€rmade tröjor, tre par mössor, en one pice och en annan heldress. Lila, rosa, vitt och blĂ„tt. Är ju inte tjej för intet :)
 
Idag blir vĂ„ran lilla skatt hela 5 mĂ„nader, fatta liksom för 5 MÅNADER lĂ„g jag dĂ€r med en nyfödd underbar bebis pĂ„ bröstet. Helt jĂ€kla sjukt hur fort tiden har gĂ„tt...
 
Just nu sover Ronja och jag har precis trÀnat lite. Har glömt det lite sista tiden men pÄt igen ba.
 
Imorgon Àr det tvÄ besök inbokade sÄ blir ett vÀldans flÀngande pÄ oss...
Bejb ska jobba hela helgen:// Inte sköj alls men han behöver de, var nÄtt projekt han skulle slutföra eller börja pÄ, minns ej :P
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0