Äntligen:)

Lillan Àr feberfri <3
37,4 i morse och jÀvlar va ungen har sovit. Somnade igÄr kl sju, vaknade nÄgra gÄnger men inget speciellt.
Vaknade vid elva och var sÄÄÄ lessen sÄ, hade ont:;( SÄ hon fick lilla i mamma och pappas sÀng. Och sen sov hon till fem, dÄ vaknade hon var lessen igen och somnade om igen runt kvart över sex. Fast efter de sov hon till fem i elva, det var fan rekord...
 
Nu sover hon igen, hon Àr ju inte helt pigg Àn. Lite kinkig med men det gör inget alls sÄlÀnge hon inte har feber Àr jag glad.
Vi har tvÀttat idag annars har det bara mysts.
Snart kommer bejb hem med vÄran nya spis :)
 
I helgen Àr det dop, vissa blir man ju fett besvikna pÄ men men fuck it. Maria vÀrldens bÀsta som Àven Àr Ronjas gudmor kommer och jag Àr sÄÄÄÄÄÄ happy <3
Bejb ska ju jobba natt mellan torsdagen och fredagen sÄ jag fÄr lifta med Camilla och Uffe till lokalen sÄ man kan göra finfint tills lördagen:)
 
Ja just de, idag kom Ronjas matstol. BestÀllde en vanlig frÄn IKEA. IkvÀll ska den invigas till middagen :)
 
NÀ nu ska jag förbereda middagen sÄ det Àr bara att putta in den i ugnen nÀr det Àr dax att kÀka.
 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0