Sjukstugan

Har det ju varit hÀr sista tiden sÄ jag har faktist inte pallat att skiva hÀr med://
Började med att lillan fick feber som sedan blommade ut i öroninflammation och pÄ det de underbara PIP höstblÄsorna :(( Och sen blev jag sjuk med eller Àr fortfarande, en pÄbörjad öroninflammation i högra örat och halsfluss. Och pÄ detta har jag ett virus i kroppen med, har MONSTER stora blÄsor i munnen som gör att jag typ inte kan Àta. Nyponsoppa med sugrör Àr helt ok men allt gör verkligen sÄÄÄÄ ont. Har försökt med allt, men nu försvinner gravidkilorna som jag hade kvar iallafall..:) MÄste se det positiva men allt vet ni la :)
 
IgÄr sÀnkte vi ner Ronjas sÀng och flyttade in den till hennes rum, hon sov till kl elva pÄ kvÀllen sen ville hon verkligen inte mera, Magnus gick med henne tvÄ gÄngen och jag en plus att han nattade henne i sÀngen tvÄ gÄnger med. Men sen gav vi upp, ja vet AJABAJ men hon fick sova i vÄran sÀng sen. FÄr se hur det blir i natt, nu sover hon iallafall i rummet nu sÄ hon kanske vÀnjer sig om hon har sina tre sovstunder dÀr inne pÄ dagen i dag sÄ. **Hoppas**
 
Bejb Àr ivÀg och köper lister och socklar eller hur det nu stavas, han ska greja lite hemma idag:)
Han kan ju inte vara stilla alls den karn <3
 
NÀstnÀsta helg Äker vi hem till min mor och far dÀr nere.
Ska bli trevligt, frÄn fredag till mÄndag.
 
Och snart ska vi köpa en grej med, kommer komma bilder sen... ** SpÀnnande **
 
Just de ja, förra lördagen fyllde vÄran lilla skruttis hela 6 mÄnader. WTF har tiden tagit vÀgen....
Var pÄ BVC koll, 8070 vÀger hon och lÀkaren sa; Detta kommer nog bli en politiker eller nÄtt liknade, vilken vilja och vad envis denna lilla tös Àr. Hon skulle lÀgga sig pÄ bÀnken och ta av blöjan och hon var rikigt arg, pÄ riktigt, lÀkaren skrattade:) (Vi kommer ha fullt upp under hala hennes uppvÀxt) Haha...
 
 
Ha en underbar lördag nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya pÄ er!

Svar: Tackar :)
Lisa Gustavsson

2012-10-20 @ 17:43:44
URL: http://idacnilssons.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0