Sitter

japp bredvid mig sitter min lilla skrutta och leker med sina leksaker helt sjÀlv i soffan utan stöd. Hon Àr redig min lilla tös. Visst hon vakar lite frÄn sida till sida men nu har hon kommit pÄ att man kan ta emot sig sÄ nu kan hon till och med ta en leksak som har ramlat en bit bort och komma pÄ rumpan igen:)
Och sÄÄÄÄ mycket nya ljud hon gör, sjukt man hinner inte med ju ://
TIDEN GÅR FÖR FORT!!!!! Gaaaahhhhh.. MItt lilla troll <3
 
IgÄr var vi pÄ vÀg ner pÄ stan men för första gÄngen sen Ronja kom fick jag avbryta pga en sÄ inÄthelvetesgrinigbebis syndromet...... Inte alls kul, fortsatte sÄ resten av dagen med. Fattade inte alls vad det var med na tills hon började fisa och grÀt, aha maggen har ajjjjiii... Det var bara att pÄ börja operation; Ronja mÄste bajsa. Och vipps nÀr det vart klart hade vi en sÄÄÄÄÄ snÀll bebis som vanligt. Ja vem fan tycker om att ha ont i kistan och inte kunna skita sÄ jag förstÄr na...=)
 
Nu verkar det som de Àr sömn som stÄr pÄ schemat hÀr för liten, gÀspar och "pratar" lite högre Àn vanligt...
 
Over and out. Å ni ha en förbannat trevlig helg vet ja....

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0