Lillans första

snö Àr hÀr.
TÀnk pÄ alla glada barn nu nÀr de ser de underbara smÄ flingorna trilla ner frÄn himmlen:)
Lycka!!
 
Lördag idag, lillan sover. katten snarkar pÄ soffan, gubben Àr och hjÀlper syster och jag sitter hÀr med en red bull.
 
Ja det va la de.
 
Handla krubb och tvÀtta stÄr pÄ schemat. TÀnk om man kunde fÄ en helg utan massa mÄsten nÄn gÄng.
Ja nÀr jag blir 65 kanske. FÄr la hoppas pÄ de, fast dÄ han man vÀl barnbarn som ska passas och annat sköj.
 
Ett till mÄste idag; noppra mina buskiga ögonbryn. De Àr de smÄ sakerna man inte hinner med lÀngre, som att ta hand om sig sjÀlv. har ju tvÄ andra man ska ta hand om sÄ lÀtt att glömma bort sig sjÀlv lite ibland. MÄste tex klippa mig men nÀr ska det hinnas med. MÄste ju vara efter fyra nÀr magnus slutar för lillan kan ju inte följa med till frissan liksom.
 
Just de ja, vi har blivit med ny bil:)
Bild kommer pÄ onsdag nÀr det Àr hÀmtad. =))))
 
Todels

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0