2-Ă„r

Japp nu har det gÄtt 2 Är sen vi blev ett par jag Ä min bejb. Tiden gÄr allt bra fort.
Men OJOJOJ vad vi har hunnit med massa saker, speciellt det bÀsta som hÀnt mig (ja bejb Àr ju de med) men Ronja vÄran lilla ögonsten <3<3<3<3<3<3<3
 
IkvÀll ska mamman och pappan ut Ä Àta gott och lillan ska passas av farmor och farfar.
 
Skulle egentligen vart pÄ öppna förskolan idag men kÀnde att liten inte hade lust och sen blir det ju stessigt för mig med om man Àr dÀr till halv fyra och sen hem, fixa sig Ä sen ut Ä kÀka. Nja satsar pÄ nÀsta mÄndag ;)
 
Vart upe pÄ en PW förut med lillan i mina nya skor, easytone. Vetefan om jag kÀnner nÄtt speciellt nÀr jag gÄr med dom men vÀldans sköna sÄ jag klagar icke.
 
Ska passa att sminka mig lite nu nÀr lillan sover.
 
Todels
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannaday

Hej fin blogg :) LÀgg gÀrna min pÄ minnet ocksÄ och kika gÀrna in, kram ha en fin helg!

Svar: Tackar ;))
Lisa Gustavsson

2012-10-19 @ 13:25:33
URL: http://www.johannaday.com
Postat av: Erica

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle du vilja kommentera/titta/följa min blogg? :)

2012-10-19 @ 18:19:29
URL: http://fotografenerica.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0