TGIF

Hell yeah!!! =))))
 
Idag fick jag sovmorgon till kl halv nio, tack mitt lilla moster=)
Kan ju iofs bero pÄ att ungen sov hela 50 minuter igÄr pÄ HELA dagen. Hon var inte speciellt carmig igÄr kan jag lova://
Var pĂ„ Öppna förkolan en svĂ€ng med 1Âœ timme blev det innan det var dax att knalla igen, hon var sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ trött..
Men nja sova i vagnen var e de, 30 minuter blev de och sen skulle hon upp. Försökte till alla medel att resa sig till slut gav jag upp och reste henne. SÄnt jÀkla liv pÄ na annars :)
Men vÀrldens bÀsta onge ÀndÄ:)
 
Idag Àr det handla och tvÀtta pÄ schemat. Ska Àven ge Ronja samma mat som vi Àter, mÄste börja testa om hon vill haŽt.
SÄ idag fÄr hon falukorv med morötter, purjo, potatis och lite krossade tomater. FÄr se hur detta kommer gÄ, hoppas hoppas hoppas hon Àter de.
Vi har Àven slutat med hennes kl 11:30 ersÀttningen och börjat med rikigt kÀk, frukt och vatten. Hon vill ju likosm inte ha sin ersÀttning. Fast pÄ morgonen eller ja nÀr hon vaknar pÄ natten fÄr hon fortfarande de sÄ i morse kl fem fick hon en flaska ersÀttning som tog slut i ett nafs....
 
Nu sover hon Àntligen med, tog 30 minuter och tvÄ försök att lÀgga henne innan hon gav upp pÄ trejde försöker, envisa ungen som bara vill ligga i min famn och sova. Hon har kommit in i ett sÄnt hÀr ; Bara mamma stadie pÄ dagarna, sött men mamman vill oxÄ ha lite egen tid sÄ jag ger mig icke just nu. Hon ska ligga i sin sÀng punkt slut.
 
NU ska jag leta recept till Ronjis.
 
Ha en trevlig fredag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0