snart helg

denna vecka har gÄtt vÀldigt fort, bara för att vi satt i bilen hela mÄndagen tippar jag pÄ.
Lillskruttan sussar efter mÄnga om Ä men, hon var allt bra trött men ville icke sussa.
Men skam den som ger sig:)
Idag Ă€r det Öppnaförskolan pĂ„ schemat, mĂ„ste börja komma ut med bĂ„de mig sjĂ€lv och Ronja. Blir bra bekvĂ€m med att bara vara hemma och dega pĂ„ dagarna plus att ungen Ă€r ju töntigt rĂ€dd för alla. MĂ„ste vĂ€nja henne vid mera folk. ;)
 
Lyckades faktist med att laga middag och ha Ronja pÄ förbannat bra humör igÄr, hon var pÄ strÄlande humör hela dagen verkligen. Gud vad man Àlskar den lilla ungen alltsÄ.
Inatt har hon vaknat nÄgra gÄngen men bara gett henne nappen och hon sov till Magnus klocka ringde kl sex i morse. Skönt, dÄ tog jag henne till vÄran sÀng, fick ersÀttning efter 30 minuters morgon mys och sen somnade vi igen och vaknade kl Ätta. Det var mysigt, fast hon vÀckte mig genom att klösa mig i facet sÄ nu har jag ett mÀrke pÄ överlÀppen:/
MÄste fÄ henne att sluta bitas och klösas..... TIPS???? Vantar 24/7 kanske??
 
Gud va torr man Àr om hÀnderna nu, mÀrket att vintern Àr nÀra. Hurriburriiii... Fast ska bli mys med tÀnda ljus, ute faller snön och lek med lillan i snön:)
 
Mamma köpte en ÄkpÄse till lillan nÀr vi var nere i Götet och den Àr bra varm kan jag lova, sen fick vi ju massa klÀder av Emmeli och Jonas igen (TACK) dÀr det Àven fanns tre st overaller. Underbart verkligen.
 
NĂ€ lite kaffe innan skruttan min vaknar!!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0