MĂ„ndag IGEN????

Vill ha mera helg, inte fĂ„tt vila ut helt Ă€n:// Är sĂ„Ă„Ă„Ă„ trött hela tiden, funderade ett tag pĂ„ om jag var pĂ„ tjocken igen men har ju P-ring sĂ„ det var inte sĂ„... Äter vitaminer, Ă€r ute varje dag, dricker kaffe och bra mat sĂ„ vetefan va det kan va...
Tippar pÄ nÀr man aldrig kan fÄ en hel natts sömn blir man i lÀngden vÀldans trött sÄ Ronja börja sov en hel natt sÄ mamma fÄr sova, Tack <3
 
Idag blir det barnlÀkarmottagningen med lillfisan igen, hennes utslag i ansiktet vill inte försvinna sÄ nu gör vi ett nytt försök och hoppas fÄ bra svar och en bra salva till min lilla trollonge :)
 
Imorgon blir hon 7 hela mÄnader, tiden gÄr bra snabbt. Dax att börja jobba snart igen:) Skulle vilka vara hemma sÄ lÀnge jag bara kan sÄ ska verkligen försöka lappa med dagarna man fÄr och göra det mesta av dom.
 
NÀ nu ska jag vila lite pÄ soffan, tog 45 minuter att lÀgga Ronja idag. Detta pga av hennes kÀra far som har nattat med att gÄ tills hon somnar och sen lÀgga ner. Jag har jobbat pÄ att vagga tills hon Àr jÀtte trött och sen lÀgga ner men nu fick hon ju som hon ville i helgen sÄ dÄ duger inte mammas metod idag. Bara att börja om:)
 
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0