Fredag igen!!!!

Förbaskat fort gÄr veckorna.
NÀsta helg Àr det ju till och med julpynt som ska göras...
SJUKT!! KUL :)
 
LIllfisan ligger Ä sussar. Jag har varit ute i trapphuset och tejpat pÄ den jÀvla ytterdörren som slÄr nÄtt sjukt nÀr alla springer i den, hörs sÄ pass mycket att jag hör den Ä jag sover med öronproppar. Ronja fÄr aldrig rikigt sova varken pÄ dagen eller kvÀllen dÄ folk springer i den jÀmt. JÀtte jobbigt verkligen. Magnus ska snacka med dom idag Ä be dom fixa de nÀr han kommer hem. Sen har grannen ovan haft ungar pÄ besök pÄ kvÀllen hela veckan som har lÄtit som 100000000000000 elefanter sÄ Ronja har vaknat stup i kvarten. Helt FXXing lövlie.... Har slutat med att hon tillslut har fÄtt sova i vÄran sÀng dÄ hon inte kunnat sova i sin och inte utan oss heller sÄ i förr gÄr kvÀll fick vi snÀllt gÄ Ä lÀgga oss 20.10. Japp det var den kvÀllen de... ;)
 
NÀ dega soffan 20 min innan jag tippar pÄ att lillan vaknar igen. Har precis röjt lite hemma sÄ jag förtjÀnar att slappa lite.... SÄ de sÄ!!
 
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0