Fika besök

Har jag och lillan haft av Jennifer och hennes lilla Oliwia.
Jag har nÀmligen bakat som jag skrev att jag skulle. Gick galant om man frÄgar mig, kladdkaka och en vanlig sockerkaka. Var ju till och med ganska skoj:))
Ska testa mig pÄ brödbak en dag men, men fÄr skynda lÄngsamt...
Kan ju kanske blir en bull morsa av mig med:P
 
Lillan somnade precis, helt slut mitt lilla troll. Detta var Ronjas första kompis besök, kusinen DEnnis har ju vart pÄ besök en gÄng men detta var första icke slÀkten. Mysigt :) FÄr bli flera gÄnger.
LIlla OLiwia Àr ca 2 mÄnader yngre Àn lillfisan.
 
Nu ska jag lÀgga mig i soffan och vila min rygg och axlar. Har spÀnt mig lite vÀl mycket sÄ gör fett ont ://
 
Todels

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0