Fatta

Snart ska man börja julpynta igen, helt sjukt vad tiden gÄr fort :)
Sitter hÀr i soffan med min lilla skrutta som Àr gött trött men lite förtidigt att sussa Àn sÄ hon hÄller ut, lÄter hemsk men hon sover bÀttre om hon Àr lite mera trött nÀr hon vÀl ska sova=)
Har suttit pÄ golvet och rullat och kastat boll precis.Nu leker hon med sin Julia docka, den Àr allt bra poppis kan jag lova=)
 
Lyssnar pÄ gamla Christina Augilera lÄter, hon var allt bra grym förr alltsÄ. Vetefan om jag kÀnner samma nu men ska ge hennes nya en chans med.
MÄste börja hÀnga med i toplistorna, Àr sÄÄÄ lost nÀr man inte lyssnar pÄ radio lÀngre.
 
Stackars Molly nÀr Ronja fÄr tag i na, hon jamar men frÀser inte eller ens blir arg, duktiga kissen min. <3
 
Idag slutar bejb tidigare, najsigt:)
 
IgÄr var jag och liten pÄ öppna förskolan en svÀng, hon hann leka lite med barnen innan hon vart sÄÄÄÄ trött runt tjugo över tvÄ dÄ gick vi en prommenix hemmÄt.
Kom till ICA innan hon vaknade för dÀr var den en ursÀkta mitt sprÄk ; En jÀvla kÀrring som slÀngde sin korg i stÀllet Àven om hon sÄg att Ronja sov i sin vagn precis jÀmte..... Ronja vaknade av smÀllen och gallskrek, hela vÀgen hem var hon lessen och sen fick vi jobba hÄrt hÀr hemma för att hon skulle vara lite glad. Bara en förÀlder som vet hur vikig sömnen kan vara för bebisar. Shit sÀger ja ba... Hade jag vetat vart tanten bodde hade jag Àggat hennes hus :))
Skooja...
 
Nu har jag en liten hÀr jÀmte mig som drar mig i armen och piper sÄ dax att natta.
 
Ha en hÀrlig fredag ;)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0