Ă€ntligen

fÄr jag sitta ner utan ett litet troll i famnen. Mamma Àr SLUT just nu..://
Ronja har fÄtt sin första förkylning och puhhh det kÀnns i min rygg. Hon vill bara vara i famnen och blir burer.
Fast nu sover hon i sin sÀng, tur för annars tror jag ryggen skulle bli paj pÄ rikigt. Bejb kommer hem sent idag med, han Àr pÄ konfecans eller kurs i sthlm, va det igÄr med. SÄ nÀr man Àr van att fÄ anlastning kl 16 varje dag blir dagen lite extra lÄng nÀr jag inte fÄr nÄn alls...
ApplÄd till alla ensamstÄende, ni Àr starka ni. Men sen sÄ har jag ingen slÀkt hÀr uppe alls som jag kan be om barnpassning precis nÀr jag vill heller sÄ i vissa lÀgen önskar jag att vi bodde nÀrmare alla...
 
Men slut pÄ klagandet. =)))
 
Hade en trevlig utgĂ„ng i lördags med Benny, Sko och bejb. Var hur lungt som helst tills vi skulle gĂ„ och jag tar sista sippen pĂ„ drinken, VARFÖR ska man alltid ta den sista drinken för. MĂ„dde skit nĂ€r vi kom hem, dejtade toan ett tag men sen pĂ„ morgonen mĂ„dde jag ganska ok. MĂ„ste vart för min nattdejt med ett blank Ă„ vit :))
 
Men hade ju vart skönt emd barnvakt pÄ söndagen med men men kan inte fÄ allt. =)
 
Nu ska jag slappa en stund pÄ soffan Ä glo tv, innan lilltrollet vaknar igen..
 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0