7 mÄnader

Nu Àr hon ju stooor vÄrat lilla troll =)
 
Var ju pÄ barnlÀkarmottagningen igÄr med liten och fic tvÄ salvor till henne. En till kroppen dÄ hon Àr torr och en till eksemen i ansiktet och de torra flÀkarna pÄ kroppen. Och i natt sov hon frÄn kl 19:00 till kl 05.00. Magnus hade bara tittat till henne tre gÄngen innan tolv dÄ hon hade drömt och "snackat" lite. SÄ kan ju hoppas att hon kommer sova bÀttre nu dÄrÄ.
Kan ju hoppas pÄ att de bara ha kliat pÄ henne och nu Àr det löst.
Men nackdelen var ju att dÄ sov hon bara 30 minuter nu pÄ dagen plus att jag fick ha henne i famnen men men det var mys.
 
Idag blir det hemma bus och bara en svÀng till affÀren. Ska kanske baka, KANSKE mÄste understrycka det. Kan ju inte baka liksom, suger vekligen pĎt. Mat kan ja men baka, icke sa nicke.....
Sjukt sugen pÄ kladdkaka med grÀdde sÄ fÄr se, finns ju frysta man kan köpa med haha...
 
Vet att min bror bakar som mig med, pulver, vatten vipps in i ugnen och klar...
 
NÀ nu Àr det strax klubb för min lilla trollonge.
 
Har bestÀmmt mig för att nÀr Ronja Àr 8 mÄnader ska hon börja Àta vÄran mat pÄ rikigt, hon har ju vÀgrat min mat och bara tagit burkar. Fast mina efterrÀtter Àter hon bara inte sÄnna pÄ burk...
Hennes eksem blir oxÄ lite vÀrre i ansiktet av röda saker, som tomat, paprika och sÄnt Àven citron sa lÀkaren. SÄ bra nÀr hon börjar gilla min mat kan man utesluta sÄnt.
 
 
NĂ€ todels. =)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0