Sorry

Men hÀr Àr det ganska dött just nu. Detta pga att vi Àr mitt i renovering, flytt, amning och blöjbyten plus jÀkla fint vÀder...

Tiden kommer komma igen dÄ man kan sÀtta sig och kludda lite. Hade vart najs om jag hade kunnat blogga frÄn mobilen men har inte rikigt fÄtt de att funka, antar att man ska köpa nÄtt PRO eller skit. Palla...

Liten har fÀlt upp armanrna och ligger i sin sÀng, jag packar och katten springer runt och skriker pÄ mig. Antar att hon tror vi ska glömma packa henne med:)

Bejb Àr som han vart de sista dagarna i lÀgenheten i Solbacka och renoverar...
Han Àr sÄÄÄÄ duktig min man <3

NÀ det va de, hat najs tills nÀsta gÄng dÄ skriver jag frÄn min soffa fast i SOLBACKA.... Hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Du behöver inte pro för att blogga frÄn mobilen, du behöver bara "registrera" ditt mobil nr :-)



http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html



Puss o kram!

2012-05-23 @ 11:39:56
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0