Nu ni

HĂ€nder det massa runt omkring oss.
Lillan har vÀxt nu till hela 53 cm och vÀger in pÄ tungvikten 3900 YEAH!!!!
Underbara barn alltsÄ, kan inte sluta titta pÄ henne. Hon ligger hÀr med armarna uppfÀllda och gör sina underbart söta smÄ brÀk ljud.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Och idag kl halv elva ska vi till banken igen för sista papperna pÄ nya lÀgenheten, sÄ idag kommer vi fÄ nycklarna.
Fiiiifaaaaan va gött det kommer bli att INTE behöva slÀpa liten upp och ner för alla trappor. Att det vÀger lite gör mig inget men det Àr inte alls sÀkert. Jag kÀnner ju  sÄklart av att jag ammar och musten sugs ju ur mig. Inte kul nÀr man dÄ ska bÀra upp lillan nÀr man inte kÀnner sig 100% ok.

SÄ nu blir det renoverings helg, jag Ä Ronja fÄr komma och mata pappa med lunch i nya lÀgenheten nÀr han jobbar.
Vi fÄr packa ner det sista oxÄ, bejb har ju gjort det mesta redan. Undra vad jag hade gjort utan han, han Àr den bÀsta bejben ever.

Idag har jag Ă€ven startat lite nyttigare tid vad det gĂ€ller kĂ€ket. Ska försöka dra ner pĂ„ det vita lite granna. Har ju lite gravid kilorn kvar som ska bort. Plus att Ronjas mage Ă€r lite gasig av nĂ„tt jag Ă€ter. Ska försöka klura ut vad det kan vara sĂ„ hon slipper ha ont min lilla skrutta. Än sĂ„ lĂ€nge vet jag att hon fick vĂ€ldigt ont av vindruvor och pĂ€ron, röd i rumpis av fĂ€rsk vitlök och antar att löken inte Ă€r sĂ„ bra heller för henne. Chocklad kan vara dĂ„ligt med, men vĂ€rst var det verkligen med vindruvorna, tyckte sĂ„ synd om henne. All "sur" frukt liksom, sĂ„ banan gĂ„r ok.  

Nu ska jag blunda ögonen en lite stund brevid liten innan vi ska göra oss klara Ä möta bejb vid banken.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0