DĂ„lig

Verkligen dÄlig pÄ att uppdatera hÀr men nu har jag kommit in i mera SmÄbarns liv sÄ nu ska det nog gÄ lÀttare :))

Brevid mig i soffan ligger lillskruttan och myser, hon har vart helt tyst sen vi gick upp efter Bejb gick till jobbet.
Har legat i sitt babygym i ca en timma sÄ jag fick Àta frukost i lugn och ro, druckit kaffe och hunnit kolla pÄ Unga mödrar.
Har vÀrldens bÀsta barn Àven om hon har en hejdundrande vilja pÄ kvÀllarna och vÀgrar slÀppa tutten sÄ vi somnar med den i munnen men har börjat vÀnja mig vid de nu sÄ vi somnar bÄda vÀldigt gott...

Idag tyckte Magnus att jag skulle ha en inne dag och bara mysa och slappa dÄ jag inte kan sitta still en sekund sÄ fÄr vÀl lyssna pÄ han fast jag tÀnkte gÄ och köpa nya fiskar till akvariet...
Men fÄ se, det ser ju iofs sig ut att vara super skönt vÀder ute sÄ en liten promenix ska nog inte kunna skada;))

Har vart ganska intensiva veckor sen lillan kom till oss med massa besök och hÀrjande hit och dit, BVC och Danderyd. Och nu kan vi Àven tillÀgga en liten flytt pÄ detta med;)
Den 16 maj fÄr vi tillgÄng till vÄran nya lÀgenhet i Solbacka, en 2 a det me oxÄ men en klÀdkammaren som kan anvÀndas som sovrum som vi har nu fast detta Àr pÄ bottenplan med UTEPLATS!!!!
Fy tusan va detta ska bli göttans, lÀngtar verkligen. Plus detta Àr Min och Bejbs egna första lÀgenhet och det kÀnns super duper bra. VÄran lilla nya familj ska flytta till vÄrt eget <3 Lycka till tusan!!!

Nu börjar lillan gnÀlla lite hÀr i sitt gym dÀr jag la henne precis sÄ nu blir det nog allt ett litet bad för hennes del, hon börjar bli skiten:))

Kommer lÀgga upp lite kort senare idag.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0