9/5-2012

Idag har jag vart uppe med tuppen, alltsÄ nÀr bejb gick till jobbet.
Ronja valde till sin mammas förtjusning att ta sovmorgon till halv Ätta. SÄ jag hann Àta frulle och pilla lite innan hon vaknade.
SÄ nu har jag hunnit plocka ur diskmaskinen, starta en tvÀtt, vika tvÀtten som hÀngde pÄ tvÀttstÀllet, ta hand om lite blommor som höll pÄ att dö, förberede lunchen och lite dammtorkning.
MÄste inte dega med hemmet bara för att man Àr mamma haha.... NÀ hade aldrig kunnat bara sitta pÄ röva ÀndÄ, inte i min natur. BÄde positivt och negativt antar ja.

Blir nog en inne dag idag dÄ det tydligen ska regna pÄ em men vi klagar inte, ska mysa idag med liten, kolla en film; The vow. Verkade bra sÄ.
Bejb kommer ju oxÄ hem Ä Àter lunch med oss...

IgÄr var vi ute pÄ en promenix Ä trÀffade pÄ lite folk. Massa av mina jobbpolare och brukare, och Àven Katrin Ä henes lilla tyra =)

idag Àr lillen vÀldigt mammin kÀnner ja sÄ nu blir det mys hÀr hemma.... '
bye bye



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0