10/5-2012

MĂ€tt i maggen. Bejb kom hem med MC donkens nya wrap, helt okej. IgĂ„r vart det pizza till middag, en jĂ€vla massa onyttigt sĂ„ funderar om jag Ă„ lillan ska ta en LÅNG promenix Ă„ brĂ€nna lite ass...:)
Men hon ligger sÄÄÄÄ sött och sussar brevid mig sÄ har inte mage att vÀcka henne...

Idag nÀr bejb gick till jobbet hade jag tydligen sagt hej dÄ men jag var tvungen att ringa han nÀr vi vaknade halv Ätta för jag minns inte alls att han hade gÄtt :)
Vi sov vÀldigt tungt...

Idag har jag badat liten och efter det var hon sÄ nöjd sÄ hon fick ta en sovpaus i sin sÀng. DÄ hann jag vika tvÀtt, sÀtt pÄ en maskin, byta sÀngklÀder, dammtorka och damsuga och ja hon sover Àn. Gjorde ett litet vaken ögonblick nÀr bejb var hemma och tuttade och somnade igen.
Man ska inte ta i för mycket och hoppa av glĂ€dje men ÄN sĂ„ lĂ€nge har vi vĂ€rldens bĂ€sta lilla tös, jag hinner göra massa saker, hon sover pĂ„ nĂ€tterna och Ă€ven vi. Det Ă€r chockerande kan jag lova för det var det man fick höra nĂ€r man skaffade barn att sömn det Ă€r nĂ„tt ni kommer sakna men Ă€n sĂ„ lĂ€nge Ă€r det inget nĂ„n av oss blivit utan.

NÀ ska nog allt klÀ pÄ mig, vÀcka liten, byta blöja, mata och gÄ ut. Solen skiner ju sÄ man ska passa pÄ.

Todelidooo

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0