Sol och fredag, kan inte bli bÀttre:)

I onsdas efter jag hade skrivit mitt inlÀgg ringde min enhetschef pÄ jobbet och frÄgade om jag kunde hoppa in nÄgra timmar Ä jobba, visst serru att jag kunde. Jobbade Àven igÄr mellan 8-14 men gud vad jag var trött efter jobbet.
Gjorde vÄfflor till middag medans jag vÀntade pÄ att MIO gubbarna skulle komma hem med vÄran nya sÀng...
Kvart i fem kom dom, weioooo.
Sen drog jag Ă„ bejb ner till Lukas och gick en promenix med han och gav han krubb.
NÀr vi kom hem sen var det montering av nya sÀngen som stod pÄ schemat, bejb fixade allt. Underbra han <3 Jag kollade pÄ, bytte iofs nya sÀngklÀder sÄ nÄtt fick ja gö:)
Sen precis lagom till halv Ätta var sÀngen klar att invigas med; Halv Ätta hos mig <:)

Sov som en gudinna i natt, vaknade till och med pigg kl sex men somnade ju sÄklart efter bejb drog till jobbet. Vaknade halv nio, trött men glaaaaa...

Underbart vÀder ute. SlÀngt i en maskin tvÀtt precis.
Har Ă€ven vart pĂ„ Coop/ÖB och shoppat lite granna.
SÄ nu kan lillan komma, allt finns hemma nu. Köpte det sista idag; TvÀttservetter, blöjor och annat smÄtt Ä gott.

AssÄ ni skulle se mina i vanligt fall smÄ och smala fötter Ä hÀnder nu alltsÄ. SmÄ korvar ser det ut som haha, inte sÄ hett kan jag lova:P

Sitter hÀr hemma i tubtop och short Ä Àr super duper varm. Vetetusan hur jag hade klarat om jag var höggravid mitt i sommaren eller typ utomlands, huamejiii. Inget jag vill tÀnka pÄ nu:)

I helgen skulle Magnus syster ha kommit men det blev instÀllt.
Jag Ä bejb ska iallafall till IKEA tror ja, lönen min sög tyvÀrr denna mÄnaden men men:///

FÄr iofs tillbaka pÄ skatten, fast det Àr ingen monster summa som det brukar vara. Brukar ju fÄ över 10000 varje Är men detta Äret fÄr jag nöja mig men hÀlften. Inte fy skam de heller, Àr ju en gooo extra peng till förÀldrapenningen jag fÄr sÄ ska icke klaga:)

Runt ett kommer bejb hem och dĂ„ ska jag laga kebabsallad, mummmmma:) Sen ska vi vĂ€l göra som alla andra pĂ„ fredagarna och Ă„ka Ă„ handla. Weiooooo, vi och 10000 andra pĂ„ Flygis. Är ju löne helg kom jag pĂ„ med för vissa, ej för mej:/

NÀ dax att göra lite nytta, ha en super fredag alla <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0