Snart sÄ kommer den

Den underbara sommaren;))
Helt superduper skönt, sitta ute i solen, glass i handen och en unge i famnen. För det mina vÀnner kommer numera vara vÄran sommar. Jag, bejb och lillan <3 Hur mysigt Àr inte de att tÀnka pÄ va?

Just nu har jag placerat mig i köket med min dator och kollar pÄ nÀr bejb pillar med att sÀtta fast handtag pÄ dörren han har mÄlat vit och fin.

IgÄr var det ju MVC igen och mÀtas. Magen mÀtte nu 31 cm och har kommit tillbaka pÄ den gröna linjen, lÄg ju pytte lite under den innan. HjÀrtat pumpade pÄ bra, 139 slag/min.
Hon ligger fortfarande med huvudet nerÄt och barnmorsken trodde inte hon skulle vÀnda sig igen dÄ hon lÄg sÄ redan förra gÄngen. Magnus fick oxÄ kÀnna pÄ hennes huvud, kÀndes bra knas. Vi kÀnde henne liksom dÀr inne i min mage, hur frÀckt Àr inte de????
Hon tyckte jag skulle gÄ till apoteket och köpa sÄna dÀra skenor att ha pÄ hÀnderna nÀr man sover men jag fÄr se, kÀnns ju lite sÄdÀr men de. Jag har ju mina sovrutiner plus Àr ju bara 42 dagar kvar haha;)))
Annars sÄg allt bra ut med lillan och med mig, tog nÄtt prov. LÀr ju INTE sakna de undebara stick i fingret proverna efter hon Àr född iallafall..
Fick iofs veta att jag kommer fÄ antibiotika dropp i handen under förlossningen dÄ jag har streptokocker i bloden och pÄ det viset för jag inte över det till lillskruttan, tydligen vanligt att fÄ det nÀr man Àr gravid sÄ...

Snart har Magnus öl förbud sÄ i helgen ville han dricka sa han sÄ blir la ner till Littel Dublin, ST PeterŽs day Ä allt.


NÀ dax att ringa mor min. Ha en trevlig fredag alla. Tjohej 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0