Nu sÄ

Nu gĂ„r man runt hemma och drar utan att jobba, och jag klagar inte ÄN iallafall...
Bra skönt att kunna sova ut men kan ju lova att jag Àr lika trött kl fyra som vanligt.

IgĂ„r ringde jag en massa samtal hĂ€r och var och skrev in mig pĂ„ AMS. Tog en svĂ€ng pĂ„ stan och kollade lite klĂ€der bĂ„de till lillan och mig. Gud vad jag vill shoppa vĂ„r/sommarklĂ€der nu men det fĂ„r allt vĂ€nta. Är ju guld att ha HM pĂ„ stan, i love it.

Idag blir det en svÀng till ex-jobbet och lÀmna tillbaka nycklarna och sen Coop. SÄg att mitt bröd visst hade gÄtt ut den 3 mars och man ska inte Àta saker som gÄtt ut, speciellt inte nÀr man Àr pÄ tjocken:P
MÄste Àven köpa kuvert och frimÀrken, mÄste skicka in papper till a-kassan. Och kontakta chefen för att fÄ anstÀllningsintyg (tror jag det va)

Kanske kan vara lite mera bloggaktiv nu oxÄ nÀr jag Àr hemma och drar.

Ska dra och simma i veckan med, pÄ dagarna Àr det ju prima att göra de. Om nu bikinin passar haha;))

Ja i helgen var ju mamma hÀr, gick ju prima prima. Trevligt va de me, gjorde en massa sÄ nÀr söndagskvÀllen kom och vi hade lÀmnat mamma, Àtiti och lagt oss i sÀngen var det inte mÄnga minuters tv-tittande innan ögonen tackade för sig och ville nana...

NÀ nu ska det sorteras papper som ska sÀtta in i bebispÀrm sÄ vi har koll pÄ alla papper. Annars har jag en vana att lÀgga de lite hÀr och var:)

Ha en skön tisdag, för det ska jag ha. Ut och njut i solen med, B-vitaminer Àr bra:))))

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0