Last day...

Japps pÄ schemat idag.... KÀnns la sÄdÀr men ÀndÄ skönt, kroppen Àr helt slut nÀr jag kommer hem.
Hade vart bra om man kunde bestÀmma tiden man jobbar sjÀlv efter hur kroppen mÄr men sÄ funkar det ju ej tyvÀrr..

LĂ„g i sĂ€ngen efter bejb hade gĂ„tt och undrade vad det var fĂ€r underligt ljud jag hörde, men sen kom jag pĂ„ÂŽt.... FÅGELKVITTER <3 Hell yeah. VĂ„ren Ă€r pĂ„ ge, lövlie..

IgÄr stÀdade vi efter jobbet, sÄ hann Àta middag till kl 19 sen var det sÀngen, helt slut. KÀnde mig som en 100+ tanta som skulle ta sig ur sÀngen haha... Sexigt vÀrre:))

Idag vankas det jobb till 15:45 sen kommer Magnus och hÀmtar mig, ICA flygfyren för monster handling och sen hem Àta. Och efter det ska vi Äka till Arlanda för att hÀmta upp mamma..
Hon ska komma pÄ besök, mÄste ju trÀffa Magnus familj innan vi fÄr en egen liten familj jag Ä bejb <3

AssÄ ni skulle veta hur mycket jag spiller pÄ min mage hela tiden. Magnus sa dÄ; Ja tÀnk dÄ pÄ hur mycket av det du spiller pÄ magen nu som hamnade pÄ golvet innan.... Hmmmm ja undra de, tur att det Àr han som dammsuger hemma dÄ haha:))

Helgen var hela underbar men Kinan pÄ fredagen och sen kryssningen pÄ lördagen men GUD vad jag kÀnnde mig över körd av ett tÄg pÄ mÄndagen... Men nu Àr det 100% vila innan lillan kommer men "festande" för min del..

I mÄndas hÀmtade vi ut vÄran vagn, ska ta ett tjusigt kort pĎn en dag snart..

Nu vankas det matlÄde packning och sista finslipningen pÄ facet innan jobbets sista dag...

HaŽt gött, byebye

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0