I mÄnad kvar <3

Sen Àr det berÀknat BF för oss. Hur underbart Àr inte det liksom:)))
Vill oxÄ sÀga ett stort grattis till Camilla och Uffe som idag fick sin lilla pojk, Dennis. 1 vecka och tvÄ dagar för tidigt om jag inte misstar mig.SÄ kusinen till vÄran skrutta har kommit nu vÀntar vi bara pÄ henne med...

Ihelgen blev det IKEA en svÀng, köpte lite smÄtt Ä gott. Inte alls mycket men det var kul att komma ivÀg lite med.

Mamma min Àr i vÀrmen nere i Tahiland hon och tippar pÄ att hon Àr nervös varje dag att lillan ska komma tidigare nÀr hon Àr dÀr nere. Men hon kan vara lugn, inte kÀnns av sÄ mycket sÄ det Àr lugna puckar. Fast i fredas kvÀll hade jag bra ont, nu nÀr jag tÀnker efter. Monster förvÀrkar men den gick över.

Just nu Àr bejb och hans far ivÀg till landet för att köra dit vÄran 140 sÀng. Den ska stÄ i den stugan vi anvÀnder nÀr vi Àr dÀr ute, prima ju.
Och nÀr han kommer hem blir det snabb middag med pasta carbonare och sen serrö ni ska vi ivÀg pÄ visning. Fast denna lÀgenhet Àr vi inte sÄ intresserade av men pÄ söndag ska vi pÄ den vi vill ha. Denna Àr likadan sÄ vi ska jÀmföra lite. Den vi vill ha ligger i solbacka och pÄ bottenplan. Jag vill verkligen kunna öppna altandörren och kÀnna grÀset mellan tossorna, inte vara livrÀdd att katten ska hoppa frÄn tredje vÄningen och sÄnt ni vet.

Det negativa med denna Àr att den Àr 8 kvadrat meter mindre men helt Àrligt byter jag gÀrna ner mig lite för att kunna fÄ botten plan.
FÄr se pÄ söndag vad vi tyckte om den dÄ...


NÀ fÄr sluta skriva för jag har vÀldans problem med att sitta rÀtt upp och ner, lillan trycker pÄ som en galning mot bröstet.... Ska bli skönt nÀr det trycket slÀpper kan jag lova..=)

Lite olika kort, magen Àr frÄn idag:))


Snyggaste killen ever <3 Den Àr skiten kom för nÄgra dagar sen :// Men nu Àr det vÄr.

Nya bÀsta sÀngen... Mitt gos




En mÄnad kvar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0