Helgen..

Som var vart super najsig:)
Vart ju underbart vÀder ute, i löve it. Man verkligen kÀnner att vÄren Àr hÀr för att stanna nu, fÄglarna kvittrar och snön Àr snart borta för denna gÄngen.

FredagskvÀllen bjussade pÄ rÀkor och mys pÄ kvÀllen fast bara jag som Ät, bejb hade gjort hemmagjord pizza till sig. Jag gillar inte det sÄ massa och han gillar verkligen INTE rÀkor sÄ det passade ju prima:)

I lördas var det inte mÄnga knop gjorda, lite smÄ pill pÄ dagen med handling och bara strosa runt lite.Köpte ett tÀcke till lillan pÄ JYSK men det var för litet för pÄslakna vi hade köpt:// Men men alltid bra att ha tvÄ st. Jag och bejb köpte varsinna handdukar, han svart Ä jag lila:) TrÀffade Àven pÄ Jennifer en snabbis inne pÄ JYSK. PÄ kvÀllen var det ju melodifestivalen. Nachochipa och nachodip, mummmmmmma!!!! Och helt klart rÀtt lÄt vann:)))))

Söndagen var det full rulle pÄ.
Precis nÀr vi steg upp ringde det pÄ dörren sÄ kom Jonathan och en tjej polare ta han. PÄvÀg hem frÄn efterfest:))
Sen nÀr klockan blev elva tog jag och Magnus oss upp till Mio, skulle kolla lite pÄ sÀng. Det början bli trÄngde, Magnus Àr för lÄng för sÀngen, bÄde han, jag, katten och snart en liten i en 140 sÀng kÀndes la sÄ dÀr.
Men denna blev det: Denna sÀnggaveln blev det, jÀtte bra dÄ vi har lite plats i sovrummet nu nÀr lillans sÀng ska in, detta Àr med "typ" inbyggda sÀngbord. JÀtte smidigt.
Och denna sÀng dÄ. Var nersÀtt med, superduperduper gooooo e den plus att det Àr 180, inte fel. Och inget som tar emot om Bejb behöver strÀcka upp sina fossingar;)) (inte denna sÀnggaveln dÄ)

Vi kan inte bara Äka Ä kolla pÄ saker, bÄde Àr för impulsiva för de:))

Sen blev det rajd ner till Magnus familj, hans mamma skulle firas. Kakor och tÄrta, mumma mumma. Och en svÀng med denna lilla sak

Och sen hem och dÄ fick vi ett till ryck, möblera om lite. Drog för vÄran stora gaderob för en av dörrarna till sovrummet sÄ vi stÀngde den, iallafall tills lillan ska sova i sitt rum. Och in med hennes sÀng för att testa hur det blir. Nu vÀntar vi bara pÄ att sÀngen ska komma hem, tog ju sÄklart hemleverans;)) Ca 3veckor skulle det ta.
Denna dörr Àr nu stÀngdVardagsrummet dÄ.
Sovrummet blev sÄ hÀr:))     

Idag har jag börjat packa pÄ BB-vÀskan, bara lite smÄtt nÀr jag kommer pÄ nÄtt. Tex toa papper Àr med, hört rykten att det pÄ sjukhuset Àr som sandpapper:) Tack Jennifer för tipset:)
Och sen har jag röjt lite i lillans garderob och Àven i min men blev sÄ förbannat trött sÄ jag la mig pÄ sÀngen och slumrade nÄn timme:P
Och tvÀttat tvÄ maskiner, bejb kom hem och Ät lunch en snabbis med. Mysigt!

IkvÀll ska vi hem till familjen pÄ middag. Fast det hade jag ju glömt bort sÄ jag hade redan tagit upp flÀskotletter och planerat att gÄ Ä köpa potÀter men dÄ slapp ja de...

Imorgon Àr det första förÀldragruppen, undra hur de ska bli???

Mina stackars hÀnder Àr ömma och styrkan har minskat med ca 50%, tappar i snitt saker hela dagen. JÀtte knas men lÀst att det kan bli sÄ. Armarna somnar/dommnar bort under nÀtterna med. Lite mysko, sover inte sÄ mega bra men bara att vÀnja sig, snart kommer ju liten ville ha krubb pÄ nÀtterna sÄ bara att gilla lÀget och passa pÄ att vila lite nÀr man blir trött pÄ dan istÀllet:)

PÄ tal om de, nu blir det slappa i soffan men en serie och dricksyoghurt innan bejb kommer hem för dagen.

Bye byeFörsök hitta naveln:)))

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0