Hej hej

Idag Àr jag sÄ förbannat trött, vart vaken halva natten:/ Det har vart sÄÄÄÄÄ varmt och dÄ har dörren vart öppen, elementet av och jag har sovit utan tÀcke..... Detta Àr nog det roligaste med att vara gravid, NOT... Och mina stackars hÀnder dom mÄr inte alls bra just nu men lillan i maggen Àr pigg som tusan sÄ det Àr ju underbart skönt de <3 Japps klagat fÀrdigt för idag:)

IgÄr var det förÀldragruppen för första gÄngen, var la ok. Kollade en förlossningsfilm, trodde jag skulle bli avskrÀckt men inga sÄnna kÀnslor alls kom fram (Puuuuhhh)
Sen pratade barnmorskan om massa olika saker.
NÀsta Àr pÄ tisdag igen. Imorgon Àr det MVC igen och mÀta magen igen. Ska bli skoj Ä se hur mycket den har vÀxt. KÀnns som det stÄr stilla pÄ den fronten...

IgÄr tog jag tag i min garderob.... Detta ska skÀnkas bort till UFF eller var det nu Àr för klÀdsamling vi har hÀr pÄ gÄrden:)
 Och sÄ hÀr lite blev det kvar, TUR att HM finns hÀr pÄ stan sÄ jag kan fylla pÄ inför sommaren:)

Snart eller ja lunchtid kommer bejb hem Ä ska ha mat, sen ska jag ner pÄ stan/byn eller vad man nu kallar centrum hÀr och köpa lite bebis klÀder, lite byxor och nÄgra heldressar. FÄr se vad jag hittar, har en 1000 peng att handla för sÄ lite ska jag nog komma hem med:)

NÀ nu behöver hÀnderna vila...

Den hÀr degklumpen var hela utslagen imorse:)





Mina fina köksblommor

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har ocksÄ dom dÀr problemen med hÀnderna. Jag sover med skenor, lite obekvÀmt men slipper vakna med domningar och vÀrk. Prata med barnmorskan annars kanske mamma kan ordna skenor. VÀrt att pröva.

Kram :)

2012-03-15 @ 07:22:38
Postat av: lisa

Ja sa det till min barnmorska och hon sa att jag skulle köpa sÄnna skenor, sÄ fÄr la palla mig att göra det. Men kÀnns onödigt, det Àr ju snart över haha:)))) kram kram

2012-03-15 @ 19:34:18

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0