Första veckan hemma..

Har varit helt okej. Fick gjort en massa saker plus fick Àven jobba lite i torsdas. En kort tur mellan halv nio pÄ morran till kvart i ett men det var skönt.
Var ju helt slut i ryggen pÄ kvÀllen men underbart att trÀffa jobbpolarna:))

Idag vaknade jag kl 8, gick upp. Mölade frulle och kollade pÄ Unga Mödrar, kanal5 play e bÀst:))
Sen fick jag ett ryk nu sÄ Àr det rent och fint hemma inför helgen. KÀnns skönt. Idag passar vi vove med, lille Lukas.

Jag vill Äka till IKEA igen, typ i helgen. FÄr se om Bejb Àr lika road av den tanken:P

Jag minns i början nÀr jag var gravid, fixade en app till mobilen dÄ sÄ man kunde hÄlla koll pÄ dagarna... Det stod typ 266 dagar kvar till BF. Idag stÄr det det 49, fatta galet. Det Àr liksom snart......
Vi ska liksom bli mamma och pappa. VI jag och min underbara bÀsta bejb... GAAAALET vÀrre, spÀnnande, skrÀmmande, annorlunda och underbart..

Sista fixet nu hÄller pÄ och grejas med. MÄste köpa klart allt, som blöjor och tvÀttlappar mm..
Vi skjuter upp det hela tiden kÀnns det som, tror man inte vill för dÄ blir det verkligen verkligt..
Har iallafall fÄtt köpt en ammnings BH. Och sÄ fick vi en Baby Björn BÀrsele av mamma.
 


Passar perfekt till vagnen:))  
Som ni ser:)

HÀr kommer lite bilder dÄrÄ...
Tjockisen Àr jag nu i vecka 33+4
Och sen lite smÄkort pÄ hur vi lyckats klÀmma in allt i ett litet rum nu tills lillans sÀng ska in till oss:) Plus en ny rosa fin lampa till hennes rum :))




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ett tips; ta det lugnt med blöjköpet! Ni kommer att fÄ sÄ mÄnga rabattkuponger pÄ just blöjor!

Har du hittat alla "gratissaker" du fÄr som gravid? Tror att det finns blöjor med dÀr... Litet spartips bara=)

Kram Lisa

2012-03-09 @ 12:03:37
URL: http://mitt-barn.blogpot.com
Postat av: Emelie

Hej Lisa! SÄ roligt att du snart ska ha barn. KÀnns inte som att det var sÄ lÀngesedan jag var i din sits och vÀntade pÄ den stor dagen. Du har nÄgot helt otroligt att se fram emot. Förlossningen Àr en fantastisk upplevelse Àven om inget blir som man förvÀntat sig. Behöver inte önska dig lycka till för jag vet att det kommer gÄ jÀttebra! Ta hand om dig. Kram frÄn Emelie G

2012-03-09 @ 12:14:00
Postat av: Emmeli

BÀrseler Àr vÀrldens bÀsta grej att ha hemmaŽ, spec om bebis gÀrna vill vara nÀra hela tiden.... Adela hÀngde pÄ mig i den massa medans jag stÀdade ..hehe..

2012-03-09 @ 12:28:06
Postat av: Kia Andersson

Fina bilder Lisa. Kul att du skriver hÀr. Ha nu en underbar helg och hÀlsa Magnus kram frÄn mamma.

2012-03-09 @ 18:57:43
Postat av: Lisa

Tack Gunnar, förlossningen Àr det som Àr mest skrÀmmande:))



Ja lillan kommer nog fÄ hÀnga pÄ mig med nÀr jag stÀdar hemma riset;)



Nopps Lisa inte sÄ bra koll pÄ allt sÄnt, nÄgra tips????



Kram alla <3

2012-03-10 @ 09:22:55

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0