86,8% och 243 dagar

Japp sÄ mÄnga procent och dagar har jag nu gÄtt men lill skruttan i magen <3
37 dagar kvar tills hon Àr planerad att se dagens ljus för första gÄngen.
Lövlie=)

Har precis kommit hem frÄn en primenix till apoteket, behövde fylla pÄ med Folsyra och sÄ köpte jag en salva till lill skruttans rumpis att ha i skötvÀskan. BÀttre att ha tvÄ en en för lite;) Har fortfarande sÄÄÄÄ jÀkla svÄrt att gÄ imellanÄt, fÄr mitt monster hÄll i magen. SÄ jÀkla jobbigt nu nÀr det Àr super fint vÀder ute och man bara vill ut i solen. Men som sagt BARA 37 dagar kvar...

I lördas grillade vi hemma, jag bejb och Erik sen var vi hemma hos Benny och Sofia en svÀng pÄ, Thunan och Espan var dÀr med. Fast kl; 23 gick jag Ä bejb hem, jag var trött och han kÀnde att det rÀckte sÄ.
Söndagen var vi bara inne hela dagen, lÄg i sÀngen och kollade massa serier. Jag var super trött och bejb lite bakis. Sen var vi extra lata och bestÀllde hemkört;) Han pizza jag avocadosallad, mumma..

Var pÄ förÀldragruppen igÄr igen, hade egentligen nada lust att gÄ men nu i efterhand Àr jag glad att vi gjorde de.
Fick veta en vÀldans bra och nyttigt om ammning, första mÄnaden suger barnet nÀstan hela tiden sa hon. Och man ska hela tiden ge barnet bröstet nÀr hon vill ha de under den tiden. Plus bÀst Àr det att han barnet hos sig i sÀngen under den första mÄnaden. Sure letŽs do this then:)

Till helgen kommer Magnus syster ner. Dom ska ha en liten den 5 april, dom hann innan oss haha...=)
Ska bli sköj. Och jag Ä bejb kanske ska ta en tripp till IKEA, tÀcke till lillan och ett till oss. Kommer behöva tvÄ i den nya sÀngen. Vi har nu ett vanligt 90 till oss bÄda, vill gillar att ligga under samma men sen nÀr jag kommer amma och allt sÄnt kan det vara bra att ha tvÄ st i sÀngen.

Strax kommer bejb hem Ä ska kÀka lunch. Jag ska ta hand om massa tvÀtt och sen fÄr jag se om det blir dega inne eller en svÀng pÄ ett till promenix, fÄr se vad kroppen vill senare....

SÄ hÀr pÄ tjocken Àr jag just nu, vecka 35...

 Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0