KattskrÀlle

Hon har gjort illa sin bak tass, ena trmpisen dÀr:/ 2200 kr gick kalaset pÄ, söva henne, kolla tassen, raka lite mellan tÄrna, vÀcka henne, apoteket och anibiotika kur i 10 dagar, HURRA.... Och sÄklart en tratt pÄ huvudet pÄ na...
Aja sÄ kan de gÄ, tur att jag fick tillbaka 4000 pÄ skatten iallafall:)

Dagen började tidigt idag med att liten ville gÄ upp efter magnus gick till jobbet sÄ visst det var bara att gilla lÀget. Jag gick upp, tog pÄ oss, Ät frukost, lekte lite med liten och sen dess har hon sovit, skit unge:))
Men söt som alltid ÀndÄ, vÄran lilla skatt <3

Bejb har precis vart hemma pÄ lunch och nu sitter jag hÀr och gör faktist inte ett skit och det Àr bra skönt.
GÄrdagen vart det massa kÀndes det som, men Ronja var super dupig mammig och jag kunde inte lÀgga ner henne typ utan skrik, babybjörn pÄ magen och upp och tvÀtta, och sen skulle vi ju ivÀg med katten, och efter det stÀda hemma. Det lÄter ju som nada att göra men nÀr man har en liten som vill vara vid och pÄ dig hela tiden Àr det tametusan fullt upp...
Men idag vill hon bara ligga sjÀlv och sova sÄ var dag Àr den andra olik:)

IkvÀll kommer Camilla, Uffe och lilla Dennis pÄ kÀk. Dom Àr hÀr nere frÄn HÀrmösand över midsommar.
Vi har planerat vÄrat gemensamma dop och fixat kort, inbjudningar, listor och sÄnt man ska innan det Àr dax att döpas. Nu vÀntar jag bara pÄ att prÀsten ska höra av sig sÄ vi kan trÀffas alla innan dom Äker hem men vi fÄr se om han/hon behagar göra det...

Det börjar Àntligen bli ordning hemma nu se vi flyttade till Solbacka,lite kvar men snart sÄÄÄÄ.... Lövlie.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du fÄr visa bilder pÄ lÀgenheten sen =)

2012-06-19 @ 15:25:41
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0