Hoppsan...

HÀr har jag visst missat att kludda ner, men fÄr faktiskt skylla pÄ att vi haft det sjukt fullt upp....
Flyttat och mitt i renovering/flytt fÄr min Àlkling en infekterad blindtarm, men flytten och renoveringen blev av tack vara underbara mÀnniskor <3
Men sen fick han tyvÀrr en intektion i sÄren men med dunder kur av tabletter sÄ mÄr han nu super bra igen.

Hunnit med att vara nere i stenungsund/svenshögen med.

Har ju tusen saker att skriva men det Àr ju super fint vÀder ute sÄ trist att sitta inne://

Idag blir vÄran lilla skrutta hela 2 mÄnader, tiden vart tar du vÀgen????

Hunnit med en lÄng hÀrlig promenad idag i det underbara vÀdret och nu stÄr Àven en mumsig gryta pÄ fransyska pÄ spisen och puttrar.

Livet som smÄbarns förÀldrar Àr underbart men tiden vi hade för varandra har liksom inte hunnits med till 100%, visst hinner vi men ibland vill man har lite mera tid pÄ sig;)
DÄ kom jag pÄ iden igÄr att vi tar en promenix pÄ kvÀllen med liten i vagnen sÄ somnar hon och vi fÄr lite mystid och tametusan det funkade prima. Var skönt att kunna vara lite Vi och ha tiden.
Inte för att man har sÄÄÄ mycket att göra men lite hann vi allt med.

Har oxÄ kommit pÄ de att Ronja snuttar som mest pÄ kvÀllen och dÄ hon suger intensivt pÄ brösten kÀnns det som dom inte hinner med hennes tempo och producera mera sÄ under natten försöker jag bara ge henne ett av brösten sÄ det andra Àr fullt pÄ morgonen och dÄ pumpar jag ur det i en nappflaska.
Och det gav vi henne igÄr dÄ jag mÀrke att mina bröst var slut och GUD va hon vart nöjd... Underbart att se, hon fÀllde upp armarna bredvid mig och var sÄÄÄÄÄ nöjd. Plus att Magnus fick mata henne med, tror jag verkligen han gillade:)
VÄran underbara Àlskade unge <3

Till helgen kommer Uffe och Camilla och deras lille skrutt Dennis och Àr hÀr ett tag. Ska bli skoj att se alla igen.
Och Magnus gÄr snart pÄ sin semster med, underbart skönt. Han jobbar till midsommar sen 3 veckor och sen tar han ut lite i august runt vÄra födelsedagar med.

Dopet Àr Àven de bokat, den 8 september blir det, dubbel dop med Dennis.

Och den 29 kommer vÀrldens bÀsta Maria upp pÄ besök med, fiiiiiiiifan va allt Àr helt underbart just nu...

NÀ ska passa pÄ att trÀna lite nu innan lillan vaknar igen...



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0