Sjuker...

Japp i fredags gick jag till farbror doktor och idag fick jag gÄ igen för att fÄ ett intyg...
Halsfluss har jag men det gick typ över till en allt i allo sjukdom... Helt strĂ„lande e det mĂ„ste jag allt erkĂ€nna. Har sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ skoj hemma sjĂ€lv, ensam och BLÖÖÖ....
Ingen person som ligger hemma men vad ska man gö liksom...
SÄ nu har jag sjukintyg tills pÄ torsdag, fredagen har jag tagit semester. DÄ ska vi Äka till hÀrnösand, dÄ ska jag fanimej vara frisker...
Fast jag kÀnner mig inte sÄ monster sjuk, men snuva, halsont och en jÀvla massa snor...
SÄ doktor sa att jag skulle vila och dricka mycket men Àven fÄ frisk luft, det Àr nyttigt.

SÄ 500 kr pÄ lÀkarbesök och kÄvepenin, som man inte har annat att lÀgga pengarna pÄ liksom...

Snart kommer vÀrldens bÀsta bejb hem, saknar han massa. Och imorgon kommer han inte hem förrens pÄ kvÀllen, typ 10.... Han ska till VÀsterÄs med jobbet. PÄ torsdag ska vi till MVC igen och lyssna pÄ lillan och se hur fet jag har blivit;) Alltid lika kul...

Vill passa pÄ att gratta Katrin, hennes lilla Tyra har nu kommit till vÀrlden. Super söt unge men massa massa svart hÄr (ser ut sÄ iallafall pÄ facebook)

Ja hÀr hemma har det börjar trilla in sÄ mycket barn saker, vi har köpt pÄ oss alla "stora" sakerna nu som stÄr lite hÀr och dÀr.
Man vill ju inte göra klart rummet nu för du finns det inget att greja med sen.
Fast har ju massa saker kvar att köpa till henne... Det ska jag stosa omkring och göra sen nÀr jag inte jobbar lÀngre...

NÀ nu tog min must slut, ligga i soffan igen. Unga Mödrar börjar snart, weiooo...



Magen börjar allt bli rund nu :))

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0