Mitt i veckan dagen...

IgÄr handlade jag Ä bejb efter jobbet, sÄ nu Àr det fullt i kyl och frys som vanligt...
Och sen dippade jag, hade sÄ jÀvla ont i fötterna och svanken. Inte alls kul. Trodde jag skulle fÄ slippa allt som har med ONT och GRAVID att göra men nopps:///
Bara att bita ihop i ca 12 veckor till och hoppas att det inte bli vÀrre.
Fick svank/rygg massage av bejb sÄ efter det kunde jag ta mig smidigare upp ur sÀngen iallafall haha...

Sitter pÄ min dator igen dÄ tvÄ st bokstÀver pÄ det andra tagentbordet inte funkar, plus en av de bokstÀver som inte funkar bestÄr mitt lösenord av, lagom skoj... Puligt att behöva klippa Ä klistra hela tin sÄ jag satta pÄ min egen.
Fast det andra Àr ju sÄklart pÄ med, med musik.... Just nu Takida med You Learn, mysig sÄng detta.

Till helgen blir det nog för Magnus del att mÄla om i hallen, han gillar ju att pula Ä pilla med massa saker. Vi ska bestÀlla en bilbarnstol med tror jag, jag vill ner till HM och handla lite granna. MÄste ha nÄgra mera byxor och andra mamma klÀder. SÄ drygt bara att köpa de, men jag försöker köpa smart sÄ man inte bara behöver lÀgga undan de sen. Typ tunikor eller var det nu kan kallas.

Har lite kort med jag ska lÀgga över men fÄr bli ikvÀll, tiden rullar ju pÄ sÄ fort pÄ morgonen...
Idag kör vi pÄ tajt och visar upp den lilla runda maggen pÄ jobbet. Ska se hur en B reagerar, vet att det vart negativt innan nÀr andra vart gravida... Testing testing...

Ha en bra onsdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0