MÄndag och en jÀvla massa snö...

Och jag tycker ju det Àr mysigt sÄ.
Sitter hÀr pÄ MIN dator och skriver, varför detta dÄ...
Jo bejb hade Allt jag kan spilla i lördags sÄ tagentbordet Àr kefft och musen Àr lite knas med tror jag.
Jag bryr mig inte sÄ massa förutom att min Àr ju lite segare och brummar lite lÀtt, behöver en ny flÀkt...

Gud va det var svÄrt att komma ut sÀngen nu pÄ morran. Har fan ont i halsen, inte alls OK.
Men men pÄ med massa klÀder och ut i kylan och "livet" igen...

Lördagen bjöd pÄ god mat pÄ G och sen gick vi hem hit igen. Pojkarna drack, och i gÄr mÄdde Magnus sÄÄÄÄ bra.... NOT!!! Haha....
NÀ sÄ illa va det inte med han sov halva dagen och sen var det massa synd om hans lilla huvud.
Vi gick och lÄnade Lukas vid 16 tiden sÄ man fÄr lite luft oxÄ. Sen fikade vi hemma hos hans mor Ä far.
Hem, lagade egen kebad tallrik. JÀvla gött de e alltsÄ och sen var det tv.
La oss i sÀngen kl sex haha...

Jag somnade vÀl vid kvart över nio men sen vanade jag att det smaskade, bejb Ät mackor (tro ja) kan ha drömt med...
Magnus har Àven kopplat in datorn till TV i sovrummet nu sÄ nÀr jag somnar kollar han pÄ Star Trek serier....


NÀ dax att packa badklÀder, mÄndags badet idag...

Var tvungen att testa camen....

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnos!

2012-01-23 @ 10:03:00
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Kia Andersson

MÄste vÀl vara underbart att inte behöva ha bakrus och sÄ ser man pÄ de som dricker med andra ögon haha. Se nu till att vara rÀdd om dig och krya pÄ dig. Drick varmt och klÀ dig varmt. Du hör ju jag slutar aldrig att vara mamma kram mina vÀnner

2012-01-24 @ 07:28:26

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0