LÄnghelg över :/

Igen, och inte hinner jag skriva heller. JÀvla gött seg man kan va alltsÄ..:=)
Bejb har köpt ett Wii till mig och han med sÄklart (fast mest till MIG), sÄ vi kan leka lite pÄ helgerna plus att jag har nÄtt att göra sen nÀr jag bara kan rulla runt i lÀgenheten och vara allmÀnt stor...
Ca 1Âœ mĂ„nad kvar schemalagt jobb sen fĂ„r jag se om man kanske kan fĂ„ hoppa in pĂ„ timmar, ska jobba sĂ„ mycket jag bara kan innan lillskruttan vĂ€ljer att komma till oss. Pengar Ă€r ett mĂ„ste!!!!!!

Helgen har mest slappats pÄ men ÀndÄ fÄtt massa gjort. StÀdat bort julen plus storstÀdning av lÀgenheten, vart hemma hos Benny och Sofia i fredas, middag med Bejb familj pÄ landet, handlat mat som vanligt. Men mest bra vart hemma och haft det mysigt med mannen min <3
Vi köpte en sodatream för en vecka sen och den anvÀnds flitigt, mest mineralvatten för min del (magnus gillar inte de) och han klunkar massa hallonsoda....

Imorgon 8.30 Ă€r det andra mötet med MVC, dĂ„ ska magen mĂ€tas, lyssna pĂ„ hjĂ€rtat och ja det Ă€r vĂ€l det jag vet att man gör men det tillkommer sĂ€kert en massa andra saker med. Vi fĂ„r sovmorgon, weioooo och frukost tillsammans.... Men nu Ă€r det ju de att jag Ă€r van att vakna sjĂ€lv pĂ„ vardagarna, HUR SKA DETTA GÅ... NĂ€ skoooja ba!

Nu Ă€r vi inne i vecka 25 bara 15 veckor kvar innan BF. Även om det kĂ€nns lĂ„ng med 15 veckor sĂ„ har dessa 25 veckor gĂ„tt i super duper snabb fart sĂ„... IgĂ„r tvĂ€ttade jag en massa massa bebis saker, sĂ„ att det ska vara rena tills hon kommer plus att de ska fĂ„ lite doft av lĂ€genheten. Bra att vara ute i god tid med allt... Min Ă„sikt iallafall...

Idag Àr det en vanlig dag pÄ jobbet, alla Àr tillbaka (ja inte J för hon har sem) men alla andra! Tacka fan för de för det har varit ganska tomt nu ett tag!!!

Lillan kickar in dagen och tycker jag sitter knas sÄ dax att komma ur soffan. Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0