Gooo morra!!!!

IgÄr var vi pÄ andra besöket hos MVC!!
Fick dÄ höra lillans hjÀrta som pumpade i 146, ska ligga mellan 120-150 sÄ det Àr en livlig tös...
Magen mÀtte 24 cm frÄn blygben till livmoderns början sÄ vi lÄg precis vid den gröna linjen (normalt alltsÄ)
Skönt, fick för mig ett tag att jag var för stor haha....
Pratade lite och sen var det över, fast ska ju INTE glömma det jÀvla sticket i fingret och monster nÄlen i armen med....:/// Buhu synd om mig, dumma lÀkaren hade skrivit i jornalen att det skulle ta blodprov... Hatar verkligen nÄlar och speciellt stick i armen..
Har nu Ă€ven gĂ„tt upp ca 8 kilo, huamej det lĂ„ter mycket alltsĂ„ pĂ„ lilla mig... Men klĂ€derna passas ju sĂ„ det Ă€r allt maggen ( INTE RÖVEN) haha... Eller jo lite dĂ€r med;)
NÀsta besök Àr det 2/2 fast dÄ utan min man:/ Han ska ivÀg med jobbet den dagen och kommer inte hem förrens typ 22:00.... SÄ jag fÄr palla mig dit sjÀlv, inte lika skoj dÄ men men...

Sen vart det jobb som sÄklart började pÄ helt fel sÀtt, ramlade utanför toan och foten gör FETT ont... Landade pÄ knÀna och hÀnderna men pÄ nÄtt sÀtt vek jag höger foten under mig. Och nerverna pÄ spÀnn, lillan sparka dÄ. Och japps det gjorde hon, blir ju nojig som tusan...

Och i natt har det inte varit mycket sömn, jag vaknade kl 2 och det gjorde hon med. Sparkarna kÀndes som om hon skakade galler dÀr inne, och slutade inte förresn runt halv fyra tror jag klockan han bli. SÄ idag Àr det en trött dag igen.

SÄ igÄr bjöd mannen min pÄ mat, jag tog flÀskfilé pasta och han kebabrulle. Min var sketa goooo.....
Sen var det serier i soffan och sen degade vi över oss till sÀngen med mumma marÀng sviss. Ska inte ta upp mitt dÄliga humör (inte roligt att skriva om), men jag var ju trött...:))

Magnus sa att jag skulle vara hemma idag och stressa ner lite men jag vill inte, det Àr musik idag pÄ jobbet :O
Och efter jobbet ska jag Ä bejb ivÀg och köpa vÀxter till akvariet.

Och ja mamma jag ska fixa en bild pÄ fetto maggen snart men nu Àr jag trött;)
Imorgon, LOVAR!!

NĂ„ ha en super dag! Todels


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta det JÄTTELUGNT i vinterhalkan! (om det nu blir nĂ„n) Det sista du vill Ă€r att halka och trilla! Mitt rĂ„d Ă€r broddar... Ångrar att jag inte hade det, men sen sĂ„ halkade jag pĂ„ en isflĂ€ck 1 mĂ„n innan planerad BF och trillade pĂ„ magen...

Ingen kul kÀnsla och inget kul besök pÄ sjukhuset och det Àr vÀrt ett par fula, tantiga broddar om du slipper den kÀnslan...



Förresten kul att lÀsa om bebis pÄ gÄng!

Kram Lisa

2012-01-11 @ 09:43:08
URL: http://www.mitt-barn.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0