God jul och ett gott nytt Ă„r!!!

2010; TrĂ€ffade vĂ€ldens bĂ€sta kille, blev totalt KÄR, vi sa Jag Älskar Dig pĂ„ 12 slaget. 2011; tog mina saker och lĂ€mnade mitt trygga hem och flyttade 60 mil för att leva livet med bejb, bĂ€sta valet jag gjort i hela mitt liv, fick jobb, Ă„kte till Thailand, var allmĂ€nt KÄR, fick bĂ€sta jobbpolarna, gick pĂ„ semester, Ă„kte till Grekland, kom hem och hade kramp i maggen, + pĂ„ stickan visade sig vara en liten tjej till oss och 2012 kan bara bli ett helt underbart Ă„r!!!! <3<3<3<3<3<3
Det Àr lycka mina vÀnner!!!!


Haft en hela underbar tid, vart hemma, trÀffat massa folk, vart ute pÄ krogen (lÀr ju inte hÀnda igen nÀr jag Àr gravid), Àtit massa goooo mat, firat nyÄr med goa vÀnner i lugn och ro. Kan ju inte bli bÀttre.
Vart pÄ Ikea och handlat lite till lillan, fan va mys!!!!
Börjar bli rejÀlt tjock nu, handlar lite nya klÀder för att maggen ska fÄ plats :))

Julklapparna var ju helt otroliga, tack alla!!
Och av bejb fick jag ett jÀtte fint halsband, han fick ett av mig med :))

PÄ nyÄr lagade jag Ä mannen min en jÀvligt gooo middag med superduper gott kött (minns ju sÄklart inte vad det var för nÄtt), hasselbackspotatis, vitlökssmör, bröd och en mumma sallad. Sen gick vi hem till Katrin som bor nÄgra hus bort och firade tolvslaget dÀr. Var hemma innan 01:00 och det var skönt!

Det har nog hÀnt en massa men ÀndÄ inget speciellt. Bara det att det har vart en go tid.... Kan inte förklara!!

Nu sitter man hÀr och ska snart jobba igen, kÀnns gött. Jag Àlskar att vara hemma med Magnus men skönt att komma till jobbet ibland med. Hur ska det gÄ nÀr jag inte kan det sen :// Blir lite sorg i lyckan. FÄr ju vara hemma med vÀrldens gulligaste lilla tjej sÄ det Àr ju inte illa pinkat, plus katten dÄ :))

Har massa att skriva men totalt blankt i huvudet bara, nya grejen serrö ni!!!

Idag ska jag nog vara med Jennifer i köket om jag inte minns fel, lite variation pÄ jobbet!!
Plus för tusan det Àr ju KORT vecka.. Weiooooooo....

NÀ haŽt nu super alla och vÀlkommen in i Är 2012


Kommentarer
Postat av: Kia Andersson

SÄ fint skrivet Àr sÄ glad för er skull. Jag vet att ni kommer att bli vÀrldens bÀsta förÀldrar till vÀrldens goaste lilla tös. Puss och kram frÄn mamma

2012-01-02 @ 10:50:35

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0