Fredagen den 13, huamejiiii

Ska vi se hur denna dagen slutar!!!
Dagen börjar med fredagsmys pÄ jobbet och sen julplundring med dans runt granen. Nu ska julen bort Àven frÄn jobbet!!!!!

Efter jobbet ska bejb Ä jag fredags handla lite! Som vanligt slutar har tidigt dÄ det Àr fredag, i gilla detta jag vill ju med komma hem nÀr det Àr ljust pÄ en fredag!!! :// Taskigt! Men han brukar aldrig ligga i soffan Ä dega lÀngre nÀr han kommer hem som innan, nu grejar han med tusen olika saker. Rastlös kar man har men det gillar bara :)

PÄ lördag blir det lite HM Ä glutta och pÄ söndag kommer bror Ä hans fruga hit pÄ en litet besök...

Nyhet igÄr, skriver sÄklart inget dÄ jag ej vet om personerna i frÄgar tÀnker gÄ ut med det men GUD va skoj.... =))))

Ska passa pĂ„ i helgen att lĂ€sa lite böcker, Jennifers Föda Barn bok och min VĂ€nta Barn bok. Även om det Ă€r bra tid kvar sĂ„ Ă€r det skönt att glutta=) GĂ„r ju in i vecka 26 imorgon, helt SJUKT!!!!!


HÀr var det  vecka 21+4 dagar


Och hÀr Àr i dag, vecka 25+6 dagar

Man rullar pÄ med maggen alltsÄ=))

Nopps "livet" kallar!

TaŽt lugnt idag och jag ska stÄ pÄ benen hela dagen, de nya skorna kommer nÀsta vecka.....=))


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0