En liten dipp

I skrivandet, men ska bÀttre mig. Bara sÄ jÀvla stressigt pÄ morgonen att hinna skriva.
Men nu har jag min dator ien som funkar sÄ jag kan kludda nÀr jag vill, weiooo....

Vart sjuk nu ett tag sen mÄr nu bÀttre och ser fram emot jobba pÄ mÄndag!!
IkvÀll blir det middag pÄ G (en krog i NorrtÀlje) med Bejb, Erik, Benny och Christin. Erik Àr redan hÀr och de andra kommer la snart tippar jag pÄ.
Vart ute pĂ„ RĂ„dmans Ö idag och fikat med Magnus mammi Ă„ pappi. Och Lukas fick leka av sig lite, Johanna (systern) Ă€r inte hemma sĂ„ Lukas har sorg haha....

Idag gÄr jag in i vecka 27, börjar bli jÀvligt stor (tycker jag dÄ). GÄtt upp bra i vikt nu, kÀnns bra knas.... Inte vÀgt sÄ hÀr mycket sen jag gick ur HR. Aja gÄr av allt sen.

NÀ ska hÀmta min öl (utan de roliga tillsatserna som alla andra fÄr) och vara social...

Ha en bra fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0