MVC

Japps dÀr var vi igÄr. HjÀrtat pumpade pÄ med 139 slag och magen mÀtte 28 pÄ sf-mÄttet. Barnmorskan sa att jag hade en liten mage, tycker sjÀlv den e mega stor haha....
Magnus har kÀnt pÄ magen att hon ligger annorlunda och han hade rÀtt, hon ligger med huvudet ner... KÀnns lite tidigt men hon kanske vill ut tidigare. BÄde jag och min bror va tidiga sÄ vem vet... :))
NÀ man ska inte spekulera i sÄnt redan...

Idag efter jobbet blir det Kinan men jobbet. Magnus skulle leka med Jonathan och Erik han...
Kommer dickas öl och imogon klagas;))) För bejbs skull alltsÄ..
Imorgon e det kryss med Sofia, Benny och Bejb.


Barvagnen har kommit in nu med till babyproffsen, ska hÀmtas i början pÄ veckan.

NĂ€ bye bye

Kommentarer
Postat av: Kia

Du fÄr se till att knipa ihop sÄ jag hinner hem frÄn Thailand

2012-02-26 @ 10:06:04

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0