MÄste mÄste mÄste

Nog köpa ett nytt tagentbord till datorn. Nu sitter jag pÄ min dumburk igen och den Àr inte helt frisk den heller sÄ.
Typ nÀr man ska bara svara pÄ nÄtt melj eller fejjan eller vad tusan sÄ mÄste jag starta denna eller ta mobilen. SÄ till helgen fÄr det nog bli det.

Hur grym var inte Loreen i lördags dÄ... Melodifestivalen var ju inte sÄ illa att glutta pÄ:)
Vi var ju uppe i HÀrnösand i helgen, jÀtte fint hus hade dom köpt.
Var nere pÄ HM en svÀng, köpte vÄra första bebis klÀder. Super sött, en vit mössa med smÄ öron pÄ och ett par typ strumpor/mokasiner. Och den coolaste onepicen typ, mÄste ta ett kort pÄt sÄ ni ska fÄ se...
DÀr uppe var det mellan 27-29 minus och dagen nÀr vi Äkte hem var det 21 i carporten, BURRRRRR!!!! Inte OK.. ^_^

Idag ska bejb hÀmta mig och köra mig till MVC innan jobbet. Kan ha fÄtt urinvÀgsinfektion. Tydligen vÀldigt lÀtt och ganska symtomsfritt nÀr man Àr pÄ tjocken. SÄ bÀttre att kolla Àn att undra sÄ.


MÄste ju allt erkÀnna att jag verkligen kÀnner av min graviditet just nu. Fötterna Àr sÄÄÄÄ ömma efter halva dagen pÄ jobbet, eller mera hÀlarna. Och jag har verkligen köpt de bÀsta skorna och mjukaste men men. Och svanken sÄ klart, ajiiii.... Men bara att gilla lÀget, bara 11 veckor kvar typ. Haha....
Men den lÀskiga men allt Àr nÀr det kÀnns som man inte kan andas, men klart man kan de men kÀnns ÀndÄ vÀldans olustigt...

Just de ja, ska nu jobba kvar till den 2 mars innan mitt schema gÄr ut. KÀnns gött. Kommer ju hoppa in pÄ timme sÄklart nÀr jag orkar men tippar pÄ att jag kommer orka ett bra tag till.

Tror det var i mÄndags som lillan typ gjorde kullerbytter i maggen, vi var hela facinerande bÄda tvÄ hÀr hemma. Jag kunde liksom knappt ligga ner för att det var sÄnt hÄll i gÄng...

NÀ dax att borsta gaddarna och packa jobbe vÀskan :))

Ha en super duper dag!

Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0